Orange troszczy się o stałych klientów?

Orange

Orange

Dziś po południu zadzwonił do mnie jeden z pracowników sieci Orange. Przedstawił się i powiedział, że chciał zaproponować nową ofertę. W tym momencie rozmowa została przerwana, bo gość, który dzwonił rozłączył się, albo coś przerwało. Po niespełna 10 minutach ten sam pan zadzwonił ponownie. I znowu niewiele udało mu się powiedzieć. Dopiero za trzecią próbą udało się normalnie porozmawiać.
Pan z Orange poinformował, że jako stały klient mam możliwość zmiany mojego planu taryfowego. Osobiście za dużo nie dzwonię, dlatego byłem mocno zaskoczony, że sieć zajmuje się takimi „szaraczkami” jak ja. Prawdę powiedziawszy myślełem, że ta sieć zainteresowana jest tylko współpracą z klientami biznesowymi. Bo to oni najwięcej płacą i tym samym zostawiają „w telefonie” dużo pieniędzy. I tylko i wyłącznie o tych użytkowników sieci Orange się troszczy. A tu taka niespodzianka. Ale do rzeczy.

Została mi zaproponowana nowa oferta, z której z przyjemnością skorzystałem. Przy podpisywaniu umowy zobowiązałem się, że co miesiąc będę opłacał rachunek opiewający na 25 zł. Wybrałem plan taryfowy Twój Mix, bo wtedy na rynku nie było nic innego godnego uwagi. Umowa została zawarta ponad półtora roku temu. A tu na trzy miesiące przed końcem umowy dostaję telefon o możliwości zmiany. Zmiany na lepsze. Bo opłaty za telefon nie wzrosną, a połączenia stały się tańsze. O ile wcześniej za minutę rozmowy płaciłem 75 gr. ( czyli bardzo dużo), to teraz płacę 59 gr( czyli trochę mniej). Nie powiem, żebym był w pełni usatysfakcjonowany takimi stawkami połączeń. W końcu w ofercie na kartę nazwanej Orange Go płaci się za minutę rozmowy 20 gr ( przy doładowaniu za 50 zł). Ale w porządku zawsze to jakaś obniżka. Będzie trochę tajniej.
A żeby tego wszystkiego było do końca umowy co miesiąc, będę otrzymywał całe 40 minut na rozmowy. Fajnie bo tak za free nic jeszcze nie dostałem od Orange.
Mój rozmówca poinformował mnie, że to specjalnie dla mnie, stałego klienta została przygotowana ta specjalna oferta. A wcielona w życie zostanie na początku nowego okresu rozliczeniowego, czyli za dwa dni.
Wszystko pięknie ładnie, tylko zacząłem się zastanawiać dlaczego nagle operator sobie o mnie przypomniał? Zapragnął na mnie mniej zarabiać? Nie nie możliwe… Aha tylko umknęło mi, że w październiku kończy się umowa . I wtedy właśnie znowu zadzwoni miły pan ( bądź pani) i będzie mnie chciał przekonać o tym, że najlepszym rozwiązaniem jest przedłużenie umowy z tą wspaniałą firmą Orange. W dodatku jej pracownicy przygotują ofertę specjalnie dla mnie. Skonfigurowaną idealnie do moich potrzeb. Ehh…

Podsumowując. Moje rozmowy staniały z 75 gr do 59 gr. Dostanę również 40 minut co miesiąc. W sumie to dobrze. Przydatny prezent na wakacje… Cieszę z tego prezentu i w tym miejscu mówię DZIĘKUJĘ. Mam tylko nadzieję, że w przyszłości Orange będzie mnie częściej tak zaskakiwać…

Edycja:
Ciekawy jestem, czy po aktywowaniu nowej oferty przepadnie mi pakiet 100 smsów. całkiem o nich zapomniełem. A przecież za pakiet „zabuliłem” całe 5zł. nie wykoszytałem wszystkich smsów z pakietu. A szkoda by było, żeby przepadły te co zostały. Zwłaszcza, że na koncie zostało mi jeszcze 73 gr. i smsy to jedyna możliwość kontaktu ze światem…

4 thoughts on “Orange troszczy się o stałych klientów?

  1. To i tak strasznie droga taryfa :/
    Ja mam Play za 25zł. Z tego całość kasy dostaję zwrot jako dodatkowe minuty albo sms/msm (51min za 49gr/m, 250sms/10gr, 125msm/20gr). A poza kasę z abonamentu mam takie same stawki.
    Tylko neta mają strasznie drogiego 100kb/12gr

  2. Wiem, że droga, ale jakoś muszę dotrwać do końca umowy. I wtedy, albo przejdę do Play, albo do Orange Go. Bo Mix w Orange jest do kitu…

  3. Tak, tylko pytanie. Czy przypadkiem z tą nową umową nie zresetowałeś sobie licznika? I do końca umowy nie masz tych 3 miesięcy, tylko znów 2 lata?

  4. NIe, bo ten gość zanim cokolwiek zaczął mówić zaznaczył, że zmiana oferty jest w ramach już obowiązującej umowy. A co do przedłużania umowy to dowiedziałem się, że tak ową przedłużyć dopiero można za 10 dni ( byłem w salonie i pytałem). Tak, że spoko. Moim zdaniem na samą końcówkę, chcą pokazać, że zależy im na kliencie i żebym zostać dalej w Orange… Ale to się jeszcze okaże czy zostanę. ;)

Skomentuj

